Knight Online Yeni Başlayacak Oyunculara Server Önerisi

Hepinize merhabalar çok değerli Asosyal Coder blogu okuyucuları. Bu gün sürekli aldığımız bir soruyu neden detaylı bir şekilde yazmıyorum diye düşünerek giriştiğim konu ile karşınızdayım. Gerçekten de inanılmaz derecede bu soruya ben dahil pek çok YouTuber arkadaşım maruz kalmakta umarım bir nebze de olsa sizlere doğru bakış açısı aşılayarak net karar vermenizi sağlayabilirim... Yazıyı lütfen sonuna kadar okumadan herhangi bir serverda yatırım yapmayı göze almamanızı şiddetle tavsiye ederim biraz uzun olacak ama tüm detayları tek tek en ince ayrıntısına kadar yer verip anlatacağım.

Knight Online'dan Beklentin Ne? : 

Evet madem oyuna geri dönmek istiyorsun oyundan tam olarak beklentin ne diye bir soru yöneltmek istiyorum sana. Öncelikle oyuna geri döndüğünde başlayacağın serverdan ne bekliyorsun bunun kararını vermemiz gerek. Ben birazdan aşağıda senin için beklentilerini ve beklentilerini karşılayabilecek server önerilerini senin için yazacağım. Buna geçmeden önce şöyle de bir hatırlatma da bulunmak istiyorum dostum şuan oyunda pek çok server belli başlı oyuncu isteklerini karşılayabilecek düzeyde kalıplaşmış durumda ancak bütün beklentileri karşılayacak server sayısı pek fazla sayılamaz.
Knight Online Yeni Başlayacak Oyunculara Server Önerisi
Knight Online Yeni Başlayacak Oyunculara Server Önerisi
Farm Yapmak İstiyorum : Evet oyundan farm yapma beklentisinde olan arkadaşım belki bir fabrikada bir yerde çalışıyorsun farm yapar 3 5 sigara paramı oyundan çıkartırım hem stres atarım seviyorum farm yapmayı falan kafasındaysan ve gideceğin serverdan beklentilerinde bu doğrultudaysa. Başlangıç olarak Gold Bar fiyatlarının yüksek olduğu serverları tercih etmeni önerebilirim. Farm için 75 80 arası okçu bir karakter +7 chitin set ve +7 ib old takılar ile beraber senin için yeter de artar bile. Peki şuan Gold Bar piyasasını senin için yan tarafta paylaştım beraber inceleyelim. Gördüğün gibi önerdiğim serverlar (Ares-Olympia-Destan-Cypher-Pathos) Gold Bar fiyatları en yüksek olan serverlar (Dipnot : Helsgram pas geçiyorum durumları biraz karışık :D) Ares eski bir server itemler çok ucuz farm için mükemmel aşırı kalabalık değil slot bulma olasılığınız yüksek bunu da YouTuber : Seyyid Demir arkadaşımın çektiği videolara dayanarak söylüyorum. Kendisini YouTube'da aratarak bulabilirsiniz. Bu server'a başlamak isterseniz kanalında işinize yarayacak pek çok ip ucu ve rehber videolar bulunmakta gelelim diğer svlere Olympia biraz kalabalık farm slotları genelde dolu başlangıç için pek önermesem de iş yapabileceğiniz server. Destan da duruma tam hakim değilim ama kanımca çok kalabalık olmadığı kanaatindeyim. Cypher ve Pathos Steam sunucularından server şuan için ölü server sayılmazlar ancak çok da kalabalık diyemeyiz bu da farmerlar için işe yarayacak bir detay.
Pazar Yapmak İstiyorum: Pazar için tek bir server önerebilirim direk Olympia 'En kalabalık server sanırım şuan Olympia' kafanızı kullanırsanız en iyi iş yapabileceğiniz yer. Ancak şu da unutulmamalı kalabalık iyidir demiyorum pazar canlı ve alım satım hızı bakımından bu öneriyi yapıyorum yanlış anlaşılmasın lütfen. Dezavantajı ise rekabet yüksek, pazar tutma sorunu var, aktif olarak en az bir karakterden ve bilgisayardan fazlasına ihtiyacınız var.
Knight Online Server Status
Knight Online Server Status
PK Atmak İstiyorum: Bunun için'de canlı serverları tercih edebilirsin. Şuan ben bu yazıyı yazıyorum saat 01:39 bakalım server yoğunluklarına Gördüğün gibi server kalabalık oranını şu şekilde Olympia - Destan - Ares - Diez - Gordion - Edana gibi gidiyor. Peki bu serverlardan PK'sı en pahalı hangisi bence Olympia birincisi en yeni server ve gb nin pahalı olması ikincisi eğer solo pk falan hayaliniz varsa gerçeketen burada çok zor. Destan pazar durumunu bilmediğim için net bir şeyler söylemem mümkün değil. Ares ve Diez bakacak olursak eski ve köklü serverlar itemlar ucuz ancak pk ne kadar kalabalık bilgim yok. Genel olarak server yoğunluğuna göre bu şekilde sıralama yaparak tercihlerinize yön verebiliriz.
Oyunu Öylesine Oynamak İstiyorum : Bir kesim de sadece oyunu özlediğinden o grafikleri karakterleri müziği özlediği için oyuna girmek isteyebilir. Bana kalırsa öylesine girebileceğiniz ve takılıp sohbet muhabbet edebileceğiniz en güzel serverlar yoğunluğu en az olan serverlar oyuncuların hunharca bir odak noktası yok boş vakitleri çok seve seve muhabbet edip hoş vakit geçirmenin peşinde kişiler EDANA bu iş için güzel bir başlangıç olabilir diye düşünüyorum.

Oyunu En Son Ne Zaman Oynadın? :

Bu çok önemli bir konu. Oyunu en son ne zaman oynadın 1 yıl önce 2 yıl veya 5 yıl önce bu 3 örneklemeden anlatımıma devam etmek istiyorum. Misal 1 yıl ve 2 yıl önce oynamış adam pek zorluk çekmez adapte olmakta oyuna ancak 5 yıl ve daha fazla sene önce oynamış ve geri dönmek isteyen bir oyuncu Krowaz, UTC gibi daha pek çok yeni özelliğe adapte olmakta zorlanabilir. Bu doğrultuda oyuna daha zor adapte olacak oyuncu için en iyi başlangıç Server'ı Olympia Krowaz, UTC, Dragon Box, Special MS gibi eşyalar ve özellikler yok bu sayede oyuna daha rahat adapte olabilir. Ancak kısa süre önce oyunu oynamış ve geri dönmek isteyen arkadaşlarımız beklentilerine göre dilediği servera girip kolay bir şekilde oyuna yeniden adapte olabilir.
Oyunu En Son Ne Zaman Oynadın?
Oyunu En Son Ne Zaman Oynadın?
Oyunu Ticaret İçin Oynamak? : 

Knight Online Yeni Başlayacak Oyunculara Server Önerisi
Knight Online Yeni Başlayacak Oyunculara Server Önerisi
Pek teşvik etmesem de ben de sigara masrafımı gibi günlük bir takım ihtiyaçlarımı oyundan karşılamaktayım ancak oyuna geri dönüp bu hedeflemeyi kendinize belirlemeniz hiç doğru bir davranış olmayacaktır. Zira bu tarz işler için oyuna ciddi bir para, emek ve zaman dökmeniz lazım boşa gitmesini istemezsiniz herhalde. Zira oyunun en kurnaz insanları bile şuan yeri geliyor nerede ne yapacağını şaşırabiliyor bu hedefle kesinlikle oyuna dönmenizi tavsiye etmem.

Özetle : Konuyu şöyle üstünkörü bir özet geçmem gerekirse arkadaşlar yeni başlamak için öncelikle oyun bilgi birikiminize, maddi açıdan bütçenize, manevi açıdan oyun için ayırabileceğiniz vakte göre pek çok konuya değinmeye çalıştım bunları göz önünde bulundurarak server durumlarını daha detaylı araştırabilirsiniz. Serverlar hakkında detaylı bilgi araştırması yapmak için Facebook Grubumuzda : (BURAYA) tıklayarak gidebilirsin. Diğer oyuncular ile bilgi alış verişinde bulunabilirsin. Eminim seninde bu yazıya ekleyeceğin şeyler vardır yorumda belirtir misin?

Gerçekten uzun ve yorucu bir yazı oldu inşallah beğenirsiniz ve işinize yarar diye umut ediyorum. Sitemize en üstten üye olabilir ve daha fazla yazımıza erişebilirsin...
Knight Online Yeni Başlayacak Oyunculara Server Önerisi Reviewed by Blog on Kasım 30, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Blooglem 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Tema resimleri LordRunar tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.