NoGameWin Sıfırdan Kazanıyoruz #1 Havadan 500 Coins

Herkese merhabalar çok değerli Asosyal Coder blogu okuyucuları. Bu gün sizlerle bir bet veya kumar mı dersiniz tam bilmiyorum ama evet evet ya kumar sitesinde oyun oynamaya başladığım video serisi ile karşınızdayım. Kesinlikle buradan bazı kurnaz arkadaşlar yok sponsorluk almış yok bilmem ne gibi çıkarımlar yapmak isteyebilir kesinlikle site sahiplerine de sorun isterseniz hiç bir şekilde sponsorluk veya bir çalışma söz konusu değildir tamamen kendi isteğimle eğlenmek ve video çekmek için girdiğim bir sitedir. Kesinlikle de önermiyorum zaten siteyi Allah'ın belası sömürüyor sizi diyebilirim.

NoGameWin Sıfırdan Kazanıyoruz #1 Havadan 500 Coins  : 

Zaten şunu belirtmek istiyorum arkadaşlar bu video serisine ben bu siteye para yatırmadan para kazanılabilir mi düşüncesi ile başladım. Yani sürekli şu tarz yorumlar okuyorum site sahipleri dolandırıcı, videolarını çeken yayıncılar ile anlaşmışlar falan diye ben de merak ettim acaba para yatırmadan bu siteden şansım ile para kazanabilir miyim diye böyle bir video serisi için sıvadım kolları. Lafı fazla uzatmıyorum ve sizi video ile baş başa bırakıyorum.


NoGameWin Sıfırdan Kazanıyoruz #1 Havadan 500 Coins
NoGameWin Sıfırdan Kazanıyoruz #1 Havadan 500 Coins 


NoGameWin Sıfırdan Kazanıyoruz #1 Havadan 500 Coins Reviewed by Blog on Ağustos 28, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Blooglem 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Tema resimleri LordRunar tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.