Twitterda Takip Edeni Takip Edenler

     Herkese merhabalar benim çok saygı değer okuyucalarım. Nasıl iyi bir başlangıç oldu sanırım bir kez de tribünlere oynayarak sahaya çıkayım dedim. :) Neyse konuyu dağıtmayayım bu gün Twitterda takip edeni takip eden insanların psikoloji ve özelliklerini sizlere aktarmaya çalışacağım. Sanırım yanlış düşünmüyorsam; takip edilmek, belli bir kitleye sözlerini dinletip görüşlerini almak her insanın isteyeceği bir şeydir diye düşünüyorum. Ancak bu durumu epey abartan hatta attığı 100 tweetden 95'i takip edeni takip ederim olan insanlardan bahsediyorum tabi ki. Durumu iyice ciddiye alan bu tayfa öylesine hızlıdır ki dakikada 20 takip tweeti atar herhalde :D Ben konuya kendimi o kadar kasmadım tabi ki +5000 takipçi bana yetiyor.  
Twitterda Takip Edeni Takip Edenler
Twitterda Takip Edeni Takip Edenler

     Neden Takip Edeni Takip Ediyorlar ? :

     Twitter bildiğiniz üzere takip edilme ve takip edilme mantığına dayalı bir sistem ile işliyor. Hayatta da her şey karşılıklı olduğu gibi takipleşmek bile karşılıklı. Tabi ki ben bu durumu dalga geçmek amaçlı olarak ele almadım sadece. Çok hırs yapıyorsunuz arkadaşlar lütfen yapmayın. Yani senin attığın tweeti 2000 kişi görse ne olur 5000 kişi görse ne olur tabi işin reklamatik kısmı var onu yapanlara tabi ki saygım sonsuz. Ancak belirli bir kitleye hitap etmek isteyip de takip edeni takip etmek bana pek de sağlıklı gelmiyor. Çünkü ne yaparsanız yapın takibe takip yaptığınız zaman aynı amaçla aynı çatı altına insanları toplayamazsınız. Yani özetlemem gerekirse. Siz çok güzel kısa şiirler ve özlü sözler yazıyorsunuz. Bunu takip edene takipçi kişilere attığınızda ne kadarı size geri dönecek bunu göz ardı etmeyin derim ben. Ayrıca emin olun vefalı takipçileriniz sizi arayarak bulan kişiler olacaktır emin olabilirsiniz. Takip edeni takip ederek sadece toplanan kitleye reklamlar sunmanızı ve bu şekilde hesaplar kasarak satmanızın doğru olacağını size söyleyebilirim. Ayrıca illede bu işten para kazanacaksanız bu yöntemi kullanmak mantıklı seçim olacaktır. 

     Takip edeni takip edenler dediğim gibi asla vefalı takipçiler değildir. Unfollow yapan unfollow diye yeni bir terimde takip edeni takip ederimden türeyen çakallardan hemen sonra çıkmış bir şeydir. Bazı kurnaz arkadaşlar takip edeni takip ederim yapıp takip ettiriyor ve geri takip yapmıyor. Tabi takip eden salak mıyım lan ben deyip bırakıyor takibi. O yüzden tamamiyle karşılıklı bir çıkar ilişkisinin ötesine geçemiyor bu takipleşmeler :) Ama dediğim gibi altı üstü bir takipleşme yani bu kadarda abartılması bana gerçekten saçma geliyor. Tabi ki herkesin hakkı bu özellikten faydalanmak ama günde 500 tweet atmak yerine 10 15 atmak daha doğal ve organik olacaktır diye umut ediyorum. Ama dediğim gibi kimseyi bu davranışından ötürü yargılamak bana düşmez bunlar sadece benim düşüncelerim. Tabiri yerindeyse ben bu takipleşmeyi abartanlara Hunharca takipleşen insanlar demek istiyorum. Abartır, bıktırır, ölümüne takipleşir :D 

     Yazı daha bu şekilde uzar gider sizlerin gözlerini çok düşündüğüm için burada noktalamak istiyorum yazımnı arkadaşlar. Yazımı Halil Söyletmez'in Takip Edeni Takip Ederim isimli klibi ile noktalamak istiyorum... Ayrıca sizlerden bir ricam var arkadaşlar. 

All Rights Reserved by Blooglem 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Tema resimleri LordRunar tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.