VLOG #5 Oda & Sistem Tanıtımı

Herkese merhabalar çok değerli Asosyal Coder blogu okuyucuları. Bu gün pek çoğunuzun merak ettiği ve en çok gelen sorular doğrultusunda Oda & Sistem Tatınım videomu ve detaylarını bu yazıda sizlerle paylaşmanın heyecanı içerisindeyim. Uzun zamandan beri odamın en son hali ve sanırım kalıcı olacak hali ve sistemimde de uzunca bir dönem değişiklik yapmayı planlamadığım için bir müddet yeniden sistem ve oda tanıtımı çekmeme gerek olmadığını düşünüyorum. Dilerseniz hemen videoya geçip hep birlikte izleyelim ardından detayları sizler ile paylaşayım...

VLOG #5 Oda & Sistem Tanıtımı : 


Odamın Eski Hali
Odamın Eski Hali
Bu arada video 4 bin izlenmeye yaklaşmış hepinize çok teşekkürler arkadaşlar. Öncelikle dilerseniz odamın özelliklerinden sizlere bahsedeyim arkadaşlar... Odam çok da büyük sayılabilecek bir oda değil maksimum iki, üç kişinin aynı anda kalabileceği boyutta bir oda. Hal böyle olunca kesinlikle herhangi bir ısınma problemim olmuyor kış aylarında ancak yaz aylarında inanılmaz bir sıcak oluyor zira hem bilgisayarım hem de laptop açık olduğu için deli gibi ısınıyor diyebilirim oda. Bunu da bu yaz ucuza bir vantilatör alarak halletmiştim (Ulan elalem YouTuber kliması neyim var diye iç geçirmeden de edemeyeceğim...) Bakın bunları da ilk defa burada paylaşıyorum laf aramızda bir kız davasına odayı bu hale getirdim beyler odamın önce ki halini merak ederseniz hemen bi fotoğraf atayım. Yanda gördüğünüz odamın son dönemleri yani yaklaşık (1 yıl) kadar öncesi hayatımın dönüm noktası olacak bir kızdan ayrılınca vurmuşum baba alkole. Odadan dışarı çıkmıyorum tam ergen tripleri anlayacağın :) Ulan çok özel girdik neyse abi eski halinde görüyorsunuz tek bir bilgisayar masası, tüplü bilgisayar monitörü canlı yayınlardan tanıdığınız benden meşhur kutsal sandalyem falan. Son halide video da gördüğünüz gibi.
Dipnot : Odanın ortalama harcaması bana 1500-2000 TL gibi bir rakama patladı bunu da soran olmuştu buradan cevap vermiş olayım yani şöyle diyeyim en uygun şekilde dizdim odayı abi. (Bilgisayar masası+Gardrop+Kitaplık+Şifonyer+Yatağım 650 TL'ye internetten aldım güzel kullanışlı fakat almanızı tavsiye etmem kurulumu 3 günümü aldı çıldırdım diyebilirim normalde marangozlara sorduğumda 2000 liraya yakın bir bütçe çıkartıyorlardı. Neyse daha fazla detay isteyen olursa mail atsın birebir fakir işi oda nasıl dizilir anlatırım :D) Odamın da okumuş olduğunuz gibi köklü bir mazisi var arkadaşlar hey yavrum hey dokunsan ne hikayeler var Asosyal Coder'da :D Neyse efenim sistemime geçelim yavaş yavaş. 

Sistem Özelliklerim : Şunu belirtmek isterim başta arkadaşlar 64 bit Win 7 kullanıcısıyım ben. Gayette memnunum. Pek çok oyunu kaldırmakta ve fps, kasma, donma problemi yapmasa da daha iyi bir sistem neden olmasın diyenlerdenim her zaman :) 
Ekran kartım
Ekran kartım
İşlemci : AMD A8 6600K APU (4 CPUs) 3.9 GHz
Ram : 8 GB 
Sistem : 64 bit işletim sistemi 
Ekran Kartı : NVIDIA GeForce GT 730 (4 MB)
Anakart : GIGABYTE  F2A88XM-DS2 

Sistem Bilgilerim
Sistem Bilgilerim
VLOG #5 Oda & Sistem Tanıtımı Reviewed by Blog on Kasım 29, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Blooglem 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Tema resimleri LordRunar tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.