Konuk Yazarlık Hakkında

Konuk Yazarlık bugünler de blog yazarları arasında oldukça revaçtadır. Eskiden başkasının bloğu için yazı yazmak hiç de cazip gelmiyordu. İnsanlar ''başkasının bloğuna yazana kadar kendi bloğum için yazarım'' düşüncesi ile konuk yazarlık fikrine sıcak bakmıyordu.

Eskiden bir çok blog için konuk yazarlık yapmıştım. Aslına bakarsanız konuk yazar olmak kendi bloğuna yazı yazmaktan daha keyifli diyebilirim.

Ben konuk yazarlığını futbol ile ilişkinlendiriyorum. Kendi bloğuna yazı yazmak gol atmak ise , başkasının bloğunda konuk yazarlık yapmak asisttir. Az çok futbol ile ilgiliniz varsa asist yapmanın gol atmaktan çok daha keyifli olduğunu bilirsiniz. Ben halı saha maçlarında gol atmaktansa takım arkadaşıma gol attırmayı tercih ederim.

İnce ve akıllıca verilen paslar mutlaka gol ile sonuçlanmaz ama verilen paslar ayakta alkışlanır.

''Konuk yazarlık size ve bloğunuza neler kazandırır?'' isimli makale ile bu konuda oldukça bilgiler veren Blog Hocam'a teşekkür ederim.


Ayrıca benim Blog Hocam için yazdığım iki adet yazıyı da aşağıdaki linklerden okuyabilirsiniz.

Blogger Tipleri

Blogunuza Vakit Ayırmak Zor Değildir!
Vural Egemen Sarıgöz
Konuk Yazarlık Hakkında Reviewed by Blog on Nisan 28, 2013 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Blooglem 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Tema resimleri LordRunar tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.