Hakkımızda

     Merhabalar değerli Asosyal Coder blogu okuyucusu. Biliyor musun? İlk defa hakkında bölümü dolduruyorum o yüzden doğaçlama davranıp gerekli bilgilendirmeleri buraya ekleyeceğimden emin olabilirsin. Özellikle sizlerden aldığım sorular doğrultusunda özellikle bana nasıl ulaşabileceğinizi merak etmektesiniz. Bana nasıl ulaşabilirsiniz?

     Asosyal Coder İletişim :

     Facebook : TIKLA Twitter : TIKLA Instagram : TIKLA YouTube : TIKLA
     Mail Gönder : asosyalcoder@gmail .com
     Kişisel Facebook Hesabım : TIKLA

     Ben Kimim :

     Aldığım bir diğer soru da sen kimsin? Bu sorunun cevabını sizlere uzun uzuna yazabilirim elbette fakat sizleri sıkmak istemediğimi de bilmenizi isterim. Ben 19 yaşında bir gencim ve Blog yazma kariyerime yaklaşık 3 yıl kadar süredir devam etmekteyim. İzmir Ege Üniversitesini kazandım fakat ailevi nedenlerden dolayı gidemedim ve kaydımı dondurmak durumunda kaldığım için şuan Bursa'da açıktan Radyo ve Televizyon Programcılığı okumaktayım. Ayrıca belki inanmazsınız fakat şuan bu yazıyı katıldığım bir Bilgisayar eğitimi kursundan yazmaktayım. Düşünün artık ne kadar da seviyorum yaptığım işimi :) Babamla yaşıyorum ve Bursa'da oturuyorum. Biraz cv doldurur gibi olacak ama hobilerimden ziyade yapmayı sevdiğim şeyleri sizlere sıralayabilirim : Spor yapmayı, kitap okumayı (Özellikle aşk romanları), Bilgisayar oyunlarında saatler harcamayı, müzik dinlemeyi ve araba kullanmayı çok severim. Sevmediklerim ise aslında çok yok diyebilirim : Sözünde durmayan insanları ve yalancı insanları sevmem bunun dışında olabilecek her olumsuzluğa belli bir oranda tolerans geçebilecek bir yapıya sahibim.

     Video Çekme Geçmişim : 

     Aslında olayın en derinlerine inmemiz gerekirse daha lise 1 dönemlerimde başladım ben video çekmeye. O dönemlerde ağırlı olarak sadece kendi Facebook arkadaşlarımı eğlendirici videolar çekiyor olsam da kısa bir zaman sonra çıkan bir sosyal ağ ''Vine'' ile daha profesyonel video çekimleri yapmak için çalışmalara başladım. yaklaşık 2 yıl kadar bu platformda aktif oldum ve kurduğum ekip dağıldıktan sonra Asosyal Coder isimli YouTube kanalımı yaklaşık 1.5 yıl önce (01.01.2015) açtım. Başlarda amatör olarak oyun videoları çeksem de kısa bir zamanda gerçekten yaptığım işi ve beni sevecek insanlara ulaşmam fazla uzun sürmedi ve bir birimize Asosyaller demeye başladık. Sanırım hepsi bu umarım yazı sizi fazla sıkmamıştır. Hepinize iyi oyunlar dilerim :)
Hakkımızda Reviewed by Blog on Mayıs 20, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Blooglem 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Tema resimleri LordRunar tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.