Knıght Online Yeni Server Geliyor mu ?

     Herkese merhabalar çok değerli Asosyal Coder blogu okuyucuları. Evet arkadaşlar büyük kesimde Knıght Online oyuncuları arasında kol gezen yeni server geldi mi ? Geliyor mu ? Kim ? Ne ? Nasıl gibi bir çok sorular şuanda playerlar arasında dönmekte. Resmi olarak yapılan açıklamalara bakacak olursak Knıght Online ekibi resmi Facebook sayfasında bir anket paylaşımında bulundu...

     Knıght Online'da Yeni Sunucu İstiyor musunuz ? :

     Evet 2 gün önce paylaşılan bu durum yoğun ilgi gördü ve benim gözlemlerime göre büyük bir kesim yeni sunucu istediğini belirtti. Buradan şunu dile getirmek istiyorum : Eğer uygun ve sıkı güvenlik önlemleri alınırsa yeni server illegal oynayan kullanıcıların işine yaramaz. Yani eğer gerçekten sağlam ve kaliteli bir sunucu gelecekse bende gelsin isterim. Sayfaya yeni server gelirse geçer misin diye soran arkadaşlar var ben geçmeyeceğim arkadaşlar Gaia'da mutluyum ^^ Bu arada ben de Knıght Online Facebook sayfasında paylaşılan duruma yorum bırakmıştım. Asosyalleri bekliyorum oraya ^^ 

    Bana Sosyal Ağlardan Destek Olur musunuz ? :
     
     Facebook (Beğen) - Twitter (Takip Et) - YouTube (Abone Ol) - Blog (Üye Ol)
   
Knıght Online Yeni Server Geliyor mu ?
Knıght Online Yeni Server Geliyor mu ?
Knıght Online Yeni Server Geliyor mu ? Reviewed by Blog on Ağustos 26, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Blooglem 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Tema resimleri LordRunar tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.