Facebookta Aşkı Arayan İnsan Tipleri

     Herkese merhabalar efendim. Blogu açar açmaz böyle sövülesi bir konuyu ele alıp yazmak ciddi cesaret ister diye düşünüyorum :) Sosyal paylaşım ağında ava çıkan abazan ve yobaz insanlar illaki herkesin arkadaş listesinde 3-5 tane olmakla beraber ana sayfanızda sık sık görebileceğiniz insanlardır. Belgesel tadında olacak bu yazımda küfür etmemek için emin olun kendimi çok zorlayacağım...  Yazımı biraz daha derinleştirmek için şöyle bir resimle devam etmek istiyorum arkadaşlar...
Facebookta Aşkı Arayan İnsan Tipleri
Facebookta Aşkı Arayan İnsan Tipleri
     Evet resimde bu insan tanesini gizledim çünkü ifşa yeri değil burası her gün hepinizin denk geldiği basit durumlardan sadece bir örneklemek istedim sizlere :) Durumu inceleyelim : 'Sevgilisi olmayan kızlar beğenebilirmi bi ? ' Şimdi burada abazanımızın hedef kitlesi gördüğünüz gibi bayanlar :) Bayanlarında hedef aldığı erkekleri bu şekilde aradıklarını gözle görmek tabi ki mümkün. İlişki aramayı bu kadar alçaltmak ve çıtayı bu kadar aşağı çekecek kadar yoklukta olan bu insanların 250 gram için yapamayacakları şey yoktur diye tahmin ediyorum. En kötüsü de böylesi apaçık bir durum atmak olsa gerek herhalde üstün körü sevgilim yok demeye bile tenezzül edilmiyor lan artık. Bir de kendisine yetmezmiş gibi arkadaşlarına arayan iyilik sever bazı insanlarda var tabi. Sözüm onlara şöyle bir fotoğraf ile devam etmek istiyorum konuya...
Sevgilisine Manita Arayanlar
Sevgilisine Manita Arayanlar
     Evet bu fotoğrafta da görmüş olduğunuz gibi iyilik sever bir insan tanesi beğen geç yapıyor ve gelen beğenilerden karpuz seçer gibi manita seçiyor arkadaşına. İşin trajikomik kısmı 25 beğeni var yani ilişki aramak ilişki bulmak bu kadar mı düştü sevgi koyim :( Bu fotoğrafları çok aramadım arkadaşlar merak etmeyin. Bu yazıyı yazarken ana sayfada bir kaç kez turlamam ile karşılaştıklarım bunlar. Daha nicelerine şahit oluyor bu gözler bir bilseniz. Eğer yazıyı okuyup beğendiyseniz sizden 2 ricam var arkadaşlar. 1. Eğer yazıyı gerçekten beğendiyseniz lütfen paylaşın. 2. Sizde denk geldiğiniz böyle traji komik anlarınızı bu yazının altına yorum yapın yalnız lütfen kimseyi ifşa etmeyin... Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...

Facebookta Aşkı Arayan İnsan Tipleri Reviewed by Blog on Ocak 02, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Blooglem 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Tema resimleri LordRunar tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.