Metin2 Metin Taşlarını Yok Et Görevi

metin2 metin taşlarını yok et görevi, Metin Taşlarını Yok Et  görevi, Metin Taşlarını Yok Et görevi anlatım, Metin Taşlarını Yok Et görevi bilgi, Metin Taşlarını Yok Et görevi gelmiyor, Metin
metin2 metin taşlarını yok et görevi, Metin Taşlarını Yok Et 2 görevi, Metin Taşlarını Yok Et 2 görevi anlatım, Metin Taşlarını Yok Et 2 görevi bilgi, Metin Taşlarını Yok Et 2 görevi gelmiyor, Metin 

1.Görevin Verilmesi

Kendiliğinden

2.Görev Ön Koşulu

27. seviyede olmak, Casusu Bul görevini bitirmiş olmak

3.Görev Nasıl Yapılır

3.1.Adım Adım Anlatım

Yüzbaşıya git
Siyah Metini yok et
Yüzbaşıya dön

3.2.Metin Halinde Açıklama

Yüzbaşının size verdiği Siyah Metini yok etme görevini en kısa sürede tamamlayın.

4.Görev Ödülü Nedir

300.000 Deneyim
15.000 Yang
Kırmızı Kurdele
Süslü Saç Tokası

5.Görev Hakkında Ek Bilgi

yok
Metin2 Metin Taşlarını Yok Et Görevi Reviewed by Blog on Haziran 09, 2018 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Blooglem 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Tema resimleri LordRunar tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.