Knight Online Sıkılmadan Nasıl Farm Yapılır?

Herkese merhabalar çok değerli Asosyal Coder blogu takipçileri. Knight Online'da sıkça oyuncular daha doğrusu farm yapanların dile getirdiği farm yaparken sıkılıyorum. Uzunca bir süre farm yapamıyorum hemen sıkılıyorum gibi ortak bir problemine kanayan yarasına barnah basacağız efenim. Uzatmadan hemen yazının detaylarına geçelim zira değerli vaktinizi çok da meşgul etmek istemiyorum. Dilerseniz yazıya devam etmeden önce konu ile ilgili hazırlamış olduğum videoya göz atalım ardından yazının detaylarına geçelim...

Knight Online Sıkılmadan Farm Nasıl Yapılır? : 

Knight Online Farm #10 CZ Farm Treant
Knight Online Farm #10 CZ Farm Treant
Efenim her yiğidin bir yoğurt yiyişi olduğu gibi her yiğidin de farklı bir farm yapması elbette mümkündür. Lakin farm yaparken kimimiz müzik dinler kimi, aşağıdan kulağını meşgul edecek farklı şeyler dinler. Ancak farm yaparken video izlemek büyük bir lüks sanırım. Videoyu çektiğimde altına gelen yorumlarda yarıdan fazlası ilk defa böyle bir program gördüğünü ve teşekkürlerini bana iletmişti ancak bir kesimde farklı alternatifler bularak bu sorunu kaldırmıştı. Bu gün benim size anlatacağım bir tarayıcı eklentisi ''Floating Youtube Extension'' bu eklentiyi farklı bir tarayıcıda denemedim Chrome'da mevcut sorunsuz bir şekilde kullanılışını ve kurulum detaylarını da video da dilim döndüğünce anlatıp göstermeye çalıştım. İsterseniz google'da direk yukarıda vermiş olduğum eklenti adıyla aratın isterseniz BURAYA tıklayarak eklentiyi eklemek için sayfaya gidin. 

Knight Online En İyi Farm Slotları : 

Knight Online Farm #11 Burning Stone 30 DK
Knight Online Farm #11 Burning Stone 30 DK 
Yine lafımız farmdan açılmışken eğer yazıyı okuyacak boş vaktin varsa diye bir kaç bilgi daha eklemek istedim yazımızın detaylarına. Sürekli gelen sorular da en iyi slot hangisi en çok para hangi slotlarda kasarım gibi klasik sorular olduğu için bir kaç slot önerisi yaparsak göz çıkartmaz diye düşünüyorum. 




     

     Okçu için farm slotları : 
  • Maradon (+8 Slotları)
  • EMC&Luferson (Savage&Wolfdog)
  • EMC&Luferson (Uruk Slotları)
  • EMC&Luferson (Half Troll Warrior)
  • EMC&Luferson (Cardinal)
  • EMC&Luferson (Hornet)
  • EMC&Luferson (Centaur)
  • EMC&Luferson (Manticor)
  • CZ (Apostle of Cold AOC)
  • CZ (Apostle of Flame AOF)
  • CZ (Mastadon)
  • CZ (Hobgoblin)
  • CZ (Treant&Ancient)
Knight Online Sıkılmadan Nasıl Farm Yapılır?
Knight Online Sıkılmadan Nasıl Farm Yapılır? 

     Mage için farm slotları : 
  • Maradon (+8 Slotları)
  • EMC&Luferson (Uruk Slotları)
  • EMC&Luferson (Harpy)
  • EMC&Luferson (Raven Harpy)
  • Eslant (Çöp Slotları)
  • Eslant (Gagoil)
  • Eslant (Death Wizard)
  • Eslant (Harpy&Raven Harpy)
Evet arkadaşlar bir Knight Online Rehber yazımızın daha sonuna geldik :) 

Knight Online Sıkılmadan Nasıl Farm Yapılır? Reviewed by Blog on Haziran 29, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Blooglem 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Tema resimleri LordRunar tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.