Knight Online Görgü Kuralları #3 Pazarcılık

Herkese merhabalar çok değerli Asosyal Coder blogu okuyucuları. Bu gün sizlere işinize yarayacak bir bilgi yazısı değil fakat Knight Online'da oyun içerisinde daha temiz oyuncuların bulunması ve daha güzel bir oyun oynayabilmemiz açısından birbirimize karşı nasıl davranmamız gerektiğinden dilim döndüğünce bahsetmeye çalışacağım. Dip not : Öncelikle şunu belirtmek isterim ki bu tarz şeyler öğretmek benim haddime değil ben sadece geçmişte oyun içerisinde büyüklerimizden duyduğum bildiklerimi sizler ile paylaşmaya çalışıyorum lütfen konuyu farklı yerlere çekmeyelim. Umarım herkes bu kurallara riayet eder niyetiyle vira Bismillah diyerek başlıyorum fakat yazımın detaylarına geçmeden önce dilerseniz konu ile alakalı hazırlamış olduğum videoyu hep beraber inceleyelim...

Knight Online Görgü Kuralları #3 Pazarcılık : 


Knight Online Pazar Tutma !!! : 
Bildiğiniz gibi arkadaşlar bu olay öyle çok eskiye dayanan bir hadise değil son yıllarda oyun içerisinde ki rekabet tamamen oyun içeriğinden çıkıp ticarete döndüğünden bu yana insanlar sürekli bir rekabet içerisinde. Gerçekten hiç tasvir etmediğim bir davranış olan pazar tutma olayı gerçekten çok adi ve gavatlık içeren bir durum maalesef. Ancak bunu insanları korkutmak amaçlı yapan sayısı da hiç azımsanacak cinsten değil zira yok efendim benim istediğim fiyattan pazar açmazsan pazarını tutarım sana eşya sattırmam, sana eşya aldırmam diye bir birini tehdit edeni mi ararsın. Benim aradığım eşyayı arayamazsın diyeni mi ararsın. Benim sattığım eşyayı şu fiyattan aşağı/yukarı koyamazsın diyeni mi ararsın pek çok gavatlık içerir sözüm meclisten dışarı. Pazar alanında unutulmaması gereken bir şey vardır çok değerli okurlarım kimse rızkından ne bir eksik ne de bir fazla yer ! O yüzden bu tip çakallığa başvurmak yerine efendi gibi pazarımızı yapıp ticaretimize bakarsak eminim birbirimize oyunu daha az zindan etmiş olur ve oyundan alacağımız zevki de öldürmemiş oluruz düşüncesindeyim...

Knight Online İç İçe Pazar Kurma !!! : 
Yine nefret ettiğim davranışlardan bir tanesine daha gelmiş bulunmaktayız efenim. Öncelikle bu olayı yapanlarda ki mantığı gerçekten anlayamadığımı da bilmenizi isterim. Knight Online'da pazar alanı bellidir Maradon bu alanda hepimiz pazar yapıp eşya alıp satmak isterken kimi arkadaşlar yer yokmuş gibi gelir içimize pazar açar. Amaç senin sattığın veya aldığın ürünü egale edip daha alçak fiyattan satıp daha yüksek fiyattan eşya toplamaktır. Hayır ticaretin eğer adabı buysa bırakalım hiç kimse kazanmasın diye düşünüyorum. Elbette kimse kimsenin pazar alanına karışamaz lakin 1 eşya fazla satıp 1 eşya fazla almak da böyle bir pislik yapmaya değer mi soruyorum sizlere ? 

Knight Online Dolandırıcı Niyetli Pazarlar !!! : 
Bu işi yapan insanların derdi belli insanları dolandırmak ve bu işi yapabilmek için gerçekten geliştirdikleri yöntemler ile yaktıkları canlar hiç azımsanacak cinsten değil video da bahsettiğim gibi basit bir yöntemden bahsetmek istiyorum sizlere. Bildiğiniz gibi pazarda yakmalık diye tabir ettiğimiz 4 eşya var Maul , Wood Staff , Two Handed Sword , Bow bu eşyaların +1 olanı da aynı görünüşte +8 olanı da bu çakal arkadaşlar bu görünüşten istifade edip +1 eşyaları +8 pazar alanında aynı fiyattan satmanın derdinde. Hayır yani hocam merak ediyorum oradan kazanacağın 10m ile ihya mı olacaksın gerçekten merak ediyorum ve acıyorum sana. Buradan bu tarz pazar çakallığı yapan insanlara sesleniyorum. 3m 5m hesabına düşeceğine orada harcadığın vakte farm yap yeminle mislini kazanırsın helal param benim param dersin bakarsın çorbana... 

Konu Özeti :
Gerçekten de pazarda bin bir hile hurda var artık. Hangimiz korkmadan alış veriş yapabiliyoruz alacağımız ürüne fiyatına iki defa bakıyoruz. Hayır yani böylesi mi daha iyi bilemedim ki. Aslında oyunu bizde bitiriyoruz arkadaşlar buraya dikkat lütfen oyunu bizler de bitiriyoruz farkında olmadan lütfen biraz daha kendimize çeki düzen verelim...

Knight Online Görgü Kuralları #3 Pazarcılık Reviewed by Blog on Şubat 15, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Blooglem 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Tema resimleri LordRunar tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.