Knight Online Para Yatırmadan Char Dizme Serisi #1

Herkese merhabalar çok değerli Asosyal Coder blogu okuyucuları. Uzun zamandır siteyi boşladığımın farkındayım zaten bu yazıyı da gecenin 3'ünde sizlere hazırlamak için sıvadım öncelikle gecikmeden dolayı özür diliyor ve yeni bir yazı serisine geçiyorum. Yazı dizelerimizin bu serisinde Knight Online Para Yatırmadan Char Dizme Serisi #1 ile karşınızda olmaya çalışacağım. Videolara gelen yorumlar ve destekleriniz gerçekten mutluluk verici bunun içinde ayrıca teşekkürlerimi sunarım :) İsterseniz yazının devamına geçmeden önce konu ile alakalı hazırlamış olduğum videoyu hep beraber inceleyelim.

Knight Online Para Yatırmadan Char Dizme Serisi #1 : 


Öncelikle madem böyle bir yazı serisini sizlere videodan çok çok sonra başladım öncelikle sizlerden sıkça gelen sorulara cevap vermek isterim. Öncelikle şunu bilmenizi istiyorum ki ''Gordion'' serverını kesinlikle farm amaçlı ya da gold bar satış piyasası yüksek falan diye tercih etmedim gerçekten rastgele serverlar arasından birini seçmem gerekiyordu bu da Gordion oldu diyebilirim. Ancak farm yapmak ya da sıfırdan bir seriye başlamak isterseniz Knight Online'da bunun için en uygun serverları araştırmanızı da tercih ederim. Server oyuncu durumu, pazar hareketliliği, eşya fiyatları, alım satım hızı gibi server ile alakalı önemli detayları göz önünde bulundurmak emin olun sıfırdan başlayacağınız bir karakter için avantaj olacaktır.

Knight Online Para Yatırmadan Char Dizme Serisi #1 :

Sıfırdan serimizin ilk videosunda yine şunu göz önünde bulundurmanızı istiyorum. Fark ettiyseniz ağırlıklı olarak serverda para eden eşyaları ve bunları düşürüp kasabileceğim sıklığı göz önünde bulunduruyorum. Yeni başladığınız bir serverda bu tarz araştırmalar yapmak kısa zamanda size nakit para sağlayacak ve bir an önce oyun içerisinde ki temel ihtiyaçlarınızı karşılayacak parayı kazanmanıza yardımcı olacaktır diyerek güzel bir tavsiye de bulunmak istiyorum. Video da yine karakterin ağırlıklı olarak exp kasmasına yoğunlaştığım için ağırlıklı olarak bu videoda ne para getirir ve ne para kazandırır sizlere tam olarak aktaramamış olsam da serinin ilerleyen yazı ve videolarını takipte kalarak gelecekte daha faydalı yazı ve videolarımdan faydalanabileceğinizi de sizlere belirtmek isterim.

Daha Fazla Knight Online Rehber yazılarım için TIKLA !!!
Daha Fazla YouTube videolarım için TIKLA !!!

Videodan bir kaç görsel;

Knight Online Para Yatırmadan Char Dizme Serisi #1
Knight Online Para Yatırmadan Char Dizme Serisi #1
Knight Online Para Yatırmadan Char Dizme Serisi #1
Knight Online Para Yatırmadan Char Dizme Serisi #1


Knight Online Para Yatırmadan Char Dizme Serisi #1 Reviewed by Blog on Ocak 16, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Blooglem 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Tema resimleri LordRunar tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.