Sence Olympia'ya Krowaz Gelmeli mi?

Herkese merhabalar çok değerli Asosyal Coder blogu okuyucları. Bu gün yeni bir Knight Online Röportaj videosu ve onun yazısı ile karşınızdayım. Bu gün Olympia oyuncularının kafasını sürekli kurcalayan bir konuya parmak basarak artık bütün fikirleri ve düşünceleri özgür bir şekilde ortaya dökmenin vakti geldi dedim ve herkesin bir yorumu olduğu bu konuyu sizlere oyunda Facebook Grubumuzda sordum. Yazının detaylarına geçmeden önce isterseniz konu ile alakalı videoya hep birlikte göz atalım.

Videoda sizlerde fark ettiyseniz soruyu sorduğumuz kişilerin neredeyse %90'ı gibi büyük bir kesimi Olympia serverında kesinlikle Krowaz veya UTC istemiyor. Bu videoyu aslında neden çektiğimi sizlerle daha net bir şekilde paylaşmak istiyorum. Bir çok insan Nttgame ekibi benim yaptığım gibi bir oylama başlatacak ve krowaz getirecek diye bir birini yiyip bitiriyor. Kasa kasa uniqe eşya depoluyor, fosilleri dolduruyorlar depolarına bunun en önemli nedeni ise Krowaz geldiğinde şimdi ucuza topladıkları bu materyaller o zamanlar 5 katı daha fazla artacak yani bizim bu kurnaz arkadaşlarımız durdukları yerde köşe olup para basacak. Ama hesaba katılmayan bir şey var bu server açılırken gelen oyunculara bir söz verildi olmayacak gelmeyecek diye şimdi böyle basit bir oylama yapılıp getirilmesi ne kadar adaletli olur? Bana kalırsa bu server gerçekten epey müddet ayakta duracak ortamı gayet güzel pk kalabalık pazarlar aynı şekilde ciddi bir oyuncu kitlesi bulunmakta. 

Hal böyle olunca Nttgame ekibinin ben böyle güzel bir ortamı bozacağını da pek sanmıyorum arkadaşlar. Video da insanların düşünceleri gayet net bir şekilde belirtiliyor arkadaşlar söz sizde diyorum ve sizleri yine yorumlara bekliyorum. Lütfen nedenleriniz ile Olympia'ya Krowaz Gelmeli mi sorumuza gelin hep birlikte cevap verelim ve herkes sesimizi duysun !!! Hem videoya hem de bu yazının altına lütfen yorumlarınızı belirtin !!! 

Videodan Birkaç Kare :

Sence Olympia'ya Krowaz Gelmeli mi?
Sence Olympia'ya Krowaz Gelmeli mi? 










Sence Olympia'ya Krowaz Gelmeli mi?
Sence Olympia'ya Krowaz Gelmeli mi? 















DAHA FAZLA YouTube yazılarım için TIKLA !!! 
Sence Olympia'ya Krowaz Gelmeli mi? Reviewed by Blog on Kasım 08, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Blooglem 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Tema resimleri LordRunar tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.