Knight Online Farm #10 CZ Farm Treant

Herkese merhabalar çok değerli Asosyal Coder blogu okuyucuları. Bu gün sizlerle yine bir Knight Online Farm yazısı ve videosu ile karşınıza çıkıyorum. Uzun bir aranın ardından yeniden böyle bir video ile sizlerle birlikte olmak gerçekten oldukça güzel. Ayrıca videoya gelen like sayısı gerçekten teşekkürü hak eder cinsten hepinize tek tek sonsuz teşekkür ediyorum. Lafı fazla uzatmadan hemen konu ile alakalı videoya ve videonun detaylarını yazacağım kısma geçmek istiyorum.

Knight Online Farm #10 CZ Farm Treant : 


Evet arkadaşlar artık insanların es geçtiği her serverda ne zaman geçerken gözüm takılsa sürekli boş boş dolaşan Treant ve Ancient slotları gözüme çarpıyordu neticede bu slotlarda da para olacağını düşünerek dur şuranın da bir videosunu çekeyim dememle yapıştım slotlara. Başlarda pek bir şey düşmediği için ümitsizliğe kapılsam da hesaplamalarım ile seri seri düşen itemler gözümü iyice açtı. Videoyu izleyen arkadaşlar fark ettiyseniz slot açıldığında inanılmaz seri Weapon Enchant ve Armor Enchant atmaya başlıyor bu tıpkı CZ Aoc farmı yapmak gibi. İpinizi koparttığınızda slot seri bir şekilde para kazandırmaya başlıyor. Ayrıca bilmiyorsanız hatırlatmamda fayda olacaktır CZ Aoc slotunda da farm yapıp sizinle videosunu paylaşmıştım. Knight Online Farm #8 CZ AOC videosunu izlemek için BURAYA tıklamanız yeterli olacaktır. 

Videoyu izleyen arkadaşların yine bildiği gibi videonun sonuda yarım saatin sonunda 5m ye yakın bir para kazandığımızı belirttim. Bu hesaplama doğrultusunda 1 saatte slotun geliri ortalama +-10 m civarı olacaktır. 10 saat gibi bir zaman diliminde 1 GB para olacağına şüpheniz olmasın ki günlük 1 GB para da bana kalırsa hiç de küçümsenecek bir rakam değil zira GB 20 25 TL gibi rakam aralığındayken. Benim bu slot ile ilgili anlatacaklarım bu kadar arkadaşlar slotu deneyip siz de aklınızda ki sorulara net cevaplar bulabilirsiniz diyerek yazımı sonlandırmak istiyorum. 

Videodan bir kaç kare : 
Knight Online Farm #10 CZ Farm Treant
Knight Online Farm #10 CZ Farm Treant
Knight Online Farm #10 CZ Farm Treant
Knight Online Farm #10 CZ Farm Treant
DAHA FAZLA Knight Online Rehber Yazılarım için TIKLA !!! 
DAHA FAZLA YouTube Yazılarım için TIKLA !!! 
Knight Online Farm #10 CZ Farm Treant Reviewed by Blog on Kasım 07, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Blooglem 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Tema resimleri LordRunar tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.