Smoothie Challenge Coder vs Fatih

Herkese merhabalar çok değerli Asosyal Coder blogu okuyucuları. Sürekli oyun oyun nereye kadar dedik ve Fatih ile birlikte bu gün sizlere sürpriz bir video olan Smoothie Challenge Coder vs Fatih serisine başladığımızı bildirmek istedik. Serinin ilk videosunda gerçekten bu kadar iğrenç bir son ile karşılaşacağımızı biz bile tahmin edememiştik. İsterseniz hemen videoya geçelim ve ardından video ve içtiklerimiz hakkında sizleri biraz bilgilendireyim.

Smoothie Challenge Coder vs Fatih : 


Öncelikle şu hatırlatmayı sizlere yapmak istiyorum kesinlikle bu içecekler çöpe atılmadı amk bi dünya para verdik neden atalım demi :D Başta hızlı tüketmemiz gereken içecekleri bir kısmını kendimiz içtik kalanları da mahallede çocuklara falan verdik bu lütfen aklınızda bulunsun sonra yok ibineler mundar etti nimeti falan şeklinde tartışmalar ve primci arkadaşlara pay vermeyelim değil mi :) 

Fatih'in İçtiği Smoothie Hakkında Yorumları : 

Fatih Arıkan
Fatih Arıkan
Evet arkadaşlar öncelikle yaptığımız bu etkinlik biraz kafa dağıtmak biraz da biraz da sizlere güzel ve eğlenceli bir video sunmak amacıyla. Ancak ben bu kadar berbat bir şey içeceğimi açıkçası hiç tahmin etmemiştim. Benim içeceğime gelecek olursak az önce de söylediğim gibi hayatımda bu kadar iğrenç bir şey içtiğimi hatırlamıyorum o kadar nimet var Tövbe tövbe ama gerçekten her içecek bence yalnız başına içildiğinde güzel ve kıymetlidir. Hele o içeceğin içerisinde ki ketçabı sanırım hayatım boyunca unutamam bir yandan ketçap, diğer yandan şekerli olan içecekler kola vs. gerçekten inanılmaz derece de mideyi zorluyor. Şunu söylemem gerekirse Sinan'ın içeceğinden video sonunda tattığım da içilebilir bir içeceğin mideme ulaşması beni çok mutlu etti bence benim Smoothie değil de Sinan'ın şansına çıkan Smoothie evde denemeye değer vs. vs. Sinan gerisini sen yaparsın aq. (Yapar mıyım oldukça güzel yorumlamışsın canım :D)
Asosyal Coder'ın İçtiği Smoothie Hakkında Yorumları : 

Asosyal Coder
Asosyal Coder
Arkadaşlar ben öncelikle sizlere şunu belirtmek istiyorum bu içecek gerçekten içilebilir bir kıvam ve aromaya sahip. Videoda belki o kadar karışan içecek başta midenizi rahatsız ediyor gibi görünse de burada ki kıvamı bozan tek şey bence Ayran aslında o da yok olmuş diyebilirim sizlere içerisinde. Bence bunun içerisinde ki asitli ve mide için zararlı içecekler çıkartıldığında oldukça sağlıklı ve doğal bir karışım elde edilebilir diye düşünüyorum. Kokusu gerçekten inanılmaz derece de burnuma hoş gelmiş olsa da eminim o 1 bardağın tamamını içtiğimde kusabilirim fakat video bitiminde bardağın yarısını da içtiğimi inkar etmek istiyorum. Şunu diyebilirim aşırı olmadan bu içecek kesinlikle içilebilir :)
Siz de kendi denediğiniz Smoothie örneklerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz umarız video hoşunuza gitmiştir... 

DAHA FAZLA YouTube videolarımız için tıklayın !!!
Smoothie Challenge Coder vs Fatih Reviewed by Blog on Ekim 14, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Blooglem 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Tema resimleri LordRunar tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.