Knight Online Rehber : Okçu İçin En İyi Silah Önerileri

Herkese merhabalar çok değerli Asosyal Coder blogu okuyucuları. Bu gün sizler için hem sizlerin yorumlarına hem de kendi deneyimlerime bolca yer vereceğim bir yazı için kollarımı sıvıyorum şuan gecenin epey ilerleyen saatleri uyku gözlerimden aksa da Knight Online Rehber : Okçu İçin En İyi Silah Önerileri yazısı için detaylara başlayalım. Yeri gelmişken sitede sizler için günlerce araştırma yapıyor sizler için uğraşıyoruz sitenin en alt bölümünden üye olmayı ve arada bir reklamlara bir iki tık atmayı ihmal etmediğinizi de umuyorum canlar...
Knight Online Rehber : Okçu İçin En İyi Silah Önerileri
Knight Online Rehber : Okçu İçin En İyi Silah Önerileri

Knight Online Okçu İçin Silah Önerileri :

Asosyaller Toplanıyor Anketi
Asosyaller Toplanıyor Anketi
Şimdi efenim Knight Online'da okçular hakkında kısa bir ön bilgi vermek istiyorum sizlere dilim döndüğünce. Okçu karakterler oyunun en uzak menzilli çalışabilen karakterleridir. Bununla birlikte şu detayı da atlamamak gerek en uzak menzil olduğu için çatışmalardan uzak durup rakiplerinize uzaktan maksimum derece de hasar verebilmeyi hedeflemeli yanınıza yaklaşan asas ve diğer karakterlerin hasarlarını göğüsleyip 3 lü ve 5 li kombosu yaparak onları perişan etmeyi de ihmal etmemek lazım. Lakin okçu oynayan bir oyuncu her daim ölümü göze almalı diye düşünüyorum ben. Bu yüzden sizlere farklı pk,farm veya bütçenize göre en uygun kriterlerde silah seçimlerini sunmaya çalışacağım.

Bütçeye Göre Silah Seçimi : Sanırım serverdan servera farklılık göstermeyen istisnai durumlar olmasa da en pahalı ok Utc-Krowaz-Eagle's Eye-Helenid-Chitin Bow-Enion Bow-Iron Bow-Scorpion Bow-Iron Crosbow şeklinde bir sıralama çıkacaktır karşımıza. İstisnai durumlardan kendimi sıyırıyorum lütfen buraya dikkat :) Facebook grubumuz olan ''Asosyaller Toplanıyor'' isimli grupta (Bu arada BURAYA tıklayarak grubumuza üye olabilirsin.) bunun için bir anket oluşturdum ve görmüş olduğunuz gibi ağırlıklı olarak ''Eagle's Eye'' seçildiğini gördük. Hal böyle olunca bütçenize en uygun seçeceğiniz silahı en iyi şekilde kombinlemek de yine sizlerin elinde. Atack bakımından yüksek hasarlı bir okçu olmak için Olympia serverından bahsediyorum burada UTC ve Krowaz yok o yüzden en iyi ok Eagle's Eye tercih edebilirsiniz.

Knight Online Rehber : Okçu İçin En İyi Silah Önerileri
Knight Online Okçu
Not : Şunları kulak ardı etmemek lazım pek çok kullanıcıdan duyduğum bilgiler nazarında Helenid ile Shio Tears takılabilir veya Enion Bow ile Imir Ring takılabilir diye duyumlar aldım. Bu şekilde silahınızın Lighting veya Glacier bonusu ile kombo yapabilirsiniz. Ancak bu ne kadar olumlu etkiler tam net bilgiye sahip olmadığım için bir şey söyleyemeyeceğim. Aklınızda bulunması için ekliyorum bu bilgiyi de.

Not 2 : Yine benim aldığım güzel bir öneri +7 Eagle's Eye fiyatına +8 Iron Bow takmak atack bakımından size daha fazla avantaj kazandıracaktır. Hem de uçuk fiyattan sizi kurtaracaktır ancak Eagle's Eye de bulunan bonus özelliklere sahip olamayacağınızı da unutmamak lazım bu özellikler için o para verilir mi ya da verilmeli mi bunu yorumlarda tartışmak sizlerinde değerli görüşlerini almak lazım herhalde...

Pk İçin Silah Seçimi : Her ne kadar uzaktan verdiğiniz hasar yüksek olsa da Helenid ve Shio ile kombo yapabilir sert İce Shot'lar atabilirsiniz. Ya da Enion Bow ve Imir kombosu yaparak sert Lighting Shot'lar atabilirsiniz. Ancak PK'da Eagle's Eye takarak bir takım Warrior hasarlarından kendinizi savurabilir. HP, MP gibi bonus özelliklere de sahip olabilirsiniz diye düşünüyorum. Aslında bütün olay sizde ve bütçenizde bitiyor bütün bu bilgileri kendiniz tasrif edip en iyi silah seçimini kendiniz yapabilesiniz diye aktarmaya çalışıyorum sizlere.

Elimden geldiğince ve yorumları değerlendirebildiğimce sizlere Okçu İçin En İyi Silah Önerileri yazısı hazırlamaya çalıştım. Gördüğünüz hatalarım varsa lütfen yorumlarda dile getirmeyi ihmal etmeyin unuttuğum bir yeri hissediyorsanız yorumlarda belirtin ki insanların işine yarasın unutmayın bilgi paylaştıkça çoğalır...
Daha fazla Knight Online Rehber yazılarım için tıkla !!!
Knight Online Rehber : Okçu İçin En İyi Silah Önerileri Reviewed by Blog on Eylül 24, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Blooglem 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Tema resimleri LordRunar tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.