Reklam Ver

     Bir YouTube kanalın veya İnternet siten mi var ? Tanıtımını yaptırmak mı istiyorsun doğru blogda bulunuyorsun. İhtiyacın olabilecek reklam paketleri ve ücretleri aşağıda mevcut. Bunun dışında ekstra yaptırmak istediğin çalışmalar için bana aşağıda verdiğim iletişim yollarından ulaşabilirsin...

     Blog Reklam Alanları :
     728x90 Reklam Alanı (Ana Sayfa)
     1 Haftalık kiralama : 10 TL
     1 Aylık kiralama : 30 TL
     125x125 Reklam Alanı (Sağ Bölüm)
     1 Haftalık kiralama : 5 TL
     1 Aylık kiralama 20 TL
     Not : (Reklam alanlarımız şuanlık isteğe özel oluşturulmaktadır mail atarak bilgi alabilirsiniz.)

     Tanıtım Yazısı : (Maximum 2 link çıkışı verilecektir. )
     1 Haftalık Tanıtım Yazısı : 5 TL
     1 Aylık Tanıtım Yazısı : 20 TL
     Sınırsız Tanıtım Yazısı : 50 TL
     Tanıtım yazılarınızı da hazırlayabilirim : 100 kelime 2 TL 200 kelime 4 TL 300 Kelime 6 TL

     Server Tanıtımları : 
     Sitemizde yeni açtığınız ve insanları davet etmek istediğiniz PVP ve farklı oyun serverlarının reklamını da düzenlemekteyiz. Kesinlikle indirme linki tarafımızdan verilmez ! Yalnızca official sitenize yönlendirme yapmaktayız. Kullanıcıların sitenizden yaşayacağı sorunlar tamamen tarafınıza ait olacaktır. Server tanıtım çalışmalarınız için (asosyalcoder@gmail.com) mail atabilirsiniz.
   
     Sponsorluk :

     Proje veya çalışmalar için sponsor olmak istiyorsanız (asosyalcoder@gmail.com) mail yolu ile iletişime geçebilirsiniz.

     İletişim : 
     Mail : asosyalcoder@gmail.com
Reklam Ver Reviewed by Blog on Kasım 18, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Blooglem 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Tema resimleri LordRunar tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.