Asosyal Coder Knıght Online Videoları Çekmeyi Bırakıyorum

Asosyal Coder Knıght Online Videoları Çekmeyi Bırakıyorum
Asosyal Coder Knıght Online Videoları Çekmeyi Bırakıyorum
     Herkese merhabalar çok değerli Asosyal Coder blogu okuyucuları. Bu gün sizlere böylesi üzücü bir yazı yazdığım için hepinizden özür diliyorum. Ancak şunu belirtmeliyim ki artık bunaldım ve yoruldum gerçekten hakkım olan değeri görmemek sorun değil de üzerine bir de kötülenmek canımı iyice sıkmaya başladı. İnsanların unuttuğu bir şey var zamanında oyunda abi şu nasıl oluyor ? Abi şunu nasıl yapabilirim gibisinden yazıp da cevap alamadığınız günleri çoktan unuttunuz ! Ben herkes bilsin kimse kimseye muhtaç olmasın diye rehber videoları hazırladığım halde beni kötüleyecek bir şeyler buldular ya ona gülüyorum işte :D Canınız sağ olsun ben bu işe para kazanmak ya da abone toplamak için girmedim. Ben bu işe insanlara yardımcı olmak için girdim bunu bildiğiniz halde 2 tane videoyu beğenip destek olup paylaşmak zor geldi sizlere dediğim gibi gerçekten hepinizin canı sağ olsun.

     Benden bu kadar arkadaşlar. Benden sonra bir kaç kişi daha Knıght Online için böyle rehber videolar hazırlamaya başladı fakat bıraktı. Şu konuda emin oldum ki bu ülke de bir alanda yükselmeye başlarsanız yaptığınız işin ne kadar iyi veya kötü bir önemi yok illa ki sizi yerecek birileri çıkacaktır. Hepinize teşekkür ederim. Knıght Online videolarında benden bu kadar...
Asosyal Coder Knıght Online Videoları Çekmeyi Bırakıyorum Reviewed by Blog on Ağustos 14, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Blooglem 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Tema resimleri LordRunar tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.