Oyun Videolarına Kaldığımız Yerden Devam

Oyun Videolarına Kaldığımız Yerden Devam
Oyun Videolarına Kaldığımız Yerden Devam
     Herkese merhabalar arkadaşlar tarih bu gün 15.03.2015 bildiğiniz gibi bu gün saat 10.00-12.00 arasında Yüksek Öğretime Geçiş (YGS) sınavı vardı. Benim gibi bir çok kişiye ayak bağı olan sınav bende bu yüzden biliyorsunuz ki oyun videolarına 2 hafta kadar ara vermek durumunda kalmıştım. Sınavı bu gün verdik Allah'ın izniyle :) Sınav nasıl diye soracak olursanız da : On numara gerekeni yaptım attım hafızaya beyin bedava :D Demeyi çok isterdim fakat iyi sayılır kötü de değildi yani Fenden ilk defa 15 tane soru çözdüğümü görmüş oldum Matematikten de 5 10 tane çözdüm Türkçe Allah'ına kadar 30 tane yapıştırdım Sosyale vaktim kalmadı biraz sona sıkıştı ama 15 tane falan da ondan çözdüm genel olarak bakarsak buna da şükür.    

     Knıght Online İzleyicilerime Duyuru :

     En çok da sizlerin yorumları beni ayakta tuttu arkadaşlar sağ olun destekleriniz için sizler için hemen 2 video yükledim kanala izleyebilirsiniz. Bundan sonra biliyorsunuz Asgard'da clan açtık artık videoları sizlerle beraber hazırlıyorum. Oyun için genel sorularınıza cevaplar vereyim. Server user durumu idare eder. Biz Ardream oynuyoruz 59 Humanız. Gelmek isteyenler için hala biraz yerimiz kaldı yalnız acele edin günden güne sayımız artıyor. 

     
Oyun Videolarına Kaldığımız Yerden Devam Reviewed by Blog on Mart 15, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Blooglem 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Tema resimleri LordRunar tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.