Kingdom Online Başlangıç Rehberi

     Herkese merhabalar benim çok değerli okuyucularım :D Bu gün hem videolarını çektiğim hem de bir hayli etkilendiğim oyunun sizlere böyle ufak bir tanıtım yazısını hazırlamak istedim umarım. Hoşunuza gider. O zaman başlayalım fazla söze ne hacet. 

     Kingdom Nedir ? 

     Kingdom ; Knıght Online'ın yapımcıları olan Nttgame bünyesinde piyasaya sürülmüş bir MMORPG oyunudur. Oyun Knıght Online'ın yapımcıları tarafından üretilince bir müddet insanlar arasında dolaşan dedikodu. Hişt duydun mu Knıght Online 2 çıkmış tarzında söylentiler olmuştu. Oyunun alt yapısı gerçekten Knıght Online'a benzese de senaryo ve oynanış biçimi olarak gerçekten bambaşka bir oyun üretmişler diyebilirim sizlere. Eğrisiyle doğrusuyla oyunun biraz temel özelliklerinden bahsetmem gerekirse grafik bakımından gerçekten Knıght Online'ı sollamış bu oyun. Çok iyi denmese de oyuna genel olarak bakıldığında göz ardı edilebilir. Gerek ejderha ile uçmak olsun gerek petler olsun (kedi, köpek, at, domuz, baykuş pet sistemi çok geniş) oyunda silah ve item düşürme oranları olsun gerçekten çok güzel. 
Kingdom Online Başlangıç Rehberi
Kingdom Online Başlangıç Rehberi 

     Kingdom Karakter Sistemi Nasıl ? 

     Oyunda benim gözlemlediğim kadarıyla Şifacı, Suikastçi, Savaşçı karakterleri bulunuyor. Unuttuğum varsa siz yazarsınız artık yoruma :D Karakterinizi seçtikten sonra direk eğitim kampında oyuna başlıyorsunuz ve oyun size gereken tüm ipuçlarını veriyor. Yani oyuna başlamak için ekstra bi araştırma yapmaya ihtiyacınız yok oyun içi her şey oklarla vs. şeylerle gösteriliyor. 

     Kingdom Online Senaryosu Nasıl ?

     Oyunun senaryosu tamamen görevler üzerine kurulu arkadaşlar. Bu arada oyun 45 levelde bitiyor. 45 Level olana kadar keseceğiniz canavarları görevler aracılığıyla kesmeniz gerekiyor. Çünkü ben Knıght Online'dan ayrıldığı yer oyunda exp kasmak diye bir şey yok görevleri yaptıkça level atlıyorsun. O yüzden exp kasma olayı oyunda tamamiyle görevlere bağlı ve görev senaryosu da oldukça sürükleyici eğer görevleri okuyarak yaparsanız gerçekten bir kitabı okuyormuş edasıyla oyunu oynarsınız. Ayrıca bu kitaba müdahale de edebiliyorsunuz. Ben şuan 41 level oldum ve sizlere 1 görevi anlatmak istiyorum. Şişman surların üzerinde bir npc sevgilisinin kaybolduğunu söylüyor. Onu mutlu etmek için başka bir npc den çikolata istiyorsun o da kedisi kayıp onu istiyor. Gidiyorsun kedi ölmüş onun yanında ki npcye bi ilaç içiriyorsun onun kedisi oluyor ve çikolatayı alıyorsun Bunun gibi tüm görevler bir biri ile bağıntılı görev atlayıp diğer görevlere geçemiyorsunuz. 

     Kingdom Online Level ve Para Kasmak Zor mu ? 

     Oyunda level kasmak eğer görev yapmaktan sıkılan bir yapınız yoksa oldukça basit. Ben başladığım ilk gün 20 level oldum. 2 gün sonra 41 level oldum ve günün bütün saatleri de oynamadım. Ancak para kasmak olayına gelirsek aşırı derece de zor burdan şunu söyleyeyim oyunda 1 m 6 TL civarı diye duyumlar aldım. Oyunda para kasmayı ben neredeyse çözdüm gibi bir şey arkadaşlar. Forumlarda gezdim 45 levelden sonra günlük görevleri falan yapın diyorlar hava civa uğraşılmaz 5 k para için. Ben ilerde bununla ilgili bir video hazırlayacağım sizlere gönlünüzü ferah tutun Asosyal Coder paylaşılmayan sırları açığa çıkarır :) 

     Kingdom Kışla Nedir ? Kale Nedir ? 

     Evet arkadaşlar bu oyunda herkes kral onu bir belirteyim sizlere. Bir yandan kendi karakterini kastığın item düzdüğün gibi bir yandan da kendi kaleni geliştiriyorsun ve kışlalarda yanına asker çağırabiliyorsun. Oyunun en güzel yanı da bu arkadaşlar. Görev mi yapıyorsun bilgisayarı terk etmen mi gerek çağır kışlayı çıkar askerlerini onlar senin yerine keser yaratıkları. :) Kalene girmek için oyun için de H tuşuna bir defa basman yeterli kışla için de kaç tane kışla varsa çıkarabileceğin haritalar da sınırlı kimisi bir tane çağırmana izin veriyor kimisi 2 tane. Kingdom ile ilgili sorularınız varsa yorum bırakabilirsiniz. Buralarda da aktifim arkadaşlar. Benimle iletişime geçmek için. 

     Facebook : www.facebook.com/AsosyalCoder
     Twitter : www.twitter.com/AsosyalCoder
     Instagram : www.instagram.com/asosyalcoder
     Gmail : asosyalcoder@gmail.com
     

Kingdom Online Başlangıç Rehberi Reviewed by Blog on Mart 18, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Blooglem 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Tema resimleri LordRunar tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.