Yeni Akım 'OBEY' Bereler

     Herkesin bir kaç kişinin fotoğrafına veya dışarı çıkıp tur atarken denk geldiği şu OBEY yazılı bere takan ergenlerden bahsetmek istiyorum gecenin bu vaktinde :) Uzun zamandır ne yazıyorum ne video çekiyorum kusura bakmayın YGS telaşesi arkadaşlar. Yarın konu ile ilgili video da geliyor rahat olun.  

     Nedir Bu OBEY ?

Yeni Akım 'OBEY' Bereler
Yeni Akım 'OBEY' Bereler
     Karşıma bu kadar çıkınca konuya cahil kalmak canımı sıktı ve üşenmeyip araştırdım arkadaşlar. Aman modaya ayak uydurayım aman o takıyor benim başım kel mi ? sevgi koyim diyen herkesin de bu konu hakkında bilinçlenmesini istedim onun için yazıyorum bu yazıyı. Öncelikle OBEY'in kelime anlamı itaat et, saygı duy, kaygı duy bilmem ne gibi aşırı egoist bir kelime olduğunu biliyor muydunuz ? Daha sonra ulan memleketimde nasıl ünlü oldu bu marka dedim biraz daha araştırdım meğer Amerikalı üniv ve lise çağında ki piçlerin popüler ettiği bu markanın ülkemize de gelmesiyle anında patlaması pek de hoşuma gitmedi. Markanın illuminati ile bir alakası olduğunu da öğrendim böyle birden patlamasına hayret etmedim daha sonra tabi. Clear web'de pek adam gibi bilgiye rastlamadım tabi ki forum ismi vermiyorum fakat öğrendiğim kaynağı bilmek isteyenler için. Deep Web'te açılan bi Türk forumundan sağ olsun bir kaç arkadaş yardımı ile Deep Web'te araştırma yaptık ve sonuçlar ister yalan ister doğru gelebilir gelin hep beraber inceleyelim.      

     OBEY-İlluminati İlişkisi ???

OBEY-İlluminati İlişkisi ???

      OBEY-İlluminati İlişkisi ???

     Araştırmacı fakat gazeteci olmayan Asosyal kardeşiniz üşenmedi sizin için topladı bilgileri değer bilin azıcık değer canlarım :) İlluminati bildiğiniz gibi (Edit: Bilmeyen varsa hala bu blogu sessizce terk etsin lütfen) insanları kendisine itaat ettirebilmek ve dünyayı tek bir noktadan tek bir din ile yönetmeyi planlayan bir örgüt kısaca anlatımıyla. Az önce yazdığım gibi OBEY'de itaat et, saygı duy gibi bu örgütün istediği bir şeyin anlamını içerdiği için inanmamak içten bile değil bu üzücü bir durum tabi ki ayrıca şuna da eminim ki takanların %90'ının konu ile yakından uzaktan alakası yok :D İlluminati de bu markayı bir fırsat olarak sosyal bir mesaj vermek için bu markayı çıkartmış gibi kesin konuşulan bazı yabancı forum ve bloglara denk geldik. Elbette uçuk bazı arkadaşlar da tüm dünyayı bu şapka takacak falan vs. gibi teoriler de ortaya atmışlar inanmak herkesin özgürlüğü bunlarda işin uçuk kısmıydı umarım yazı az da olsa bilgilendirici ve dikkat çekici olmuştur. Sizden tek bir ricam var konu ile ilgili fikir sahibi olan arkadaşlar yorumlarını esirgemesin en azından insanlar kafasına geçirdiği şeyin anlamını öğrensin. Ha bu arada az daha unutuyordum şapkanın sistem karşıtı insanlar ve rapçiler tarafından takıldığını da eklemek istiyorum... YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN...

Yeni Akım 'OBEY' Bereler Reviewed by Blog on Ocak 19, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Blooglem 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Tema resimleri LordRunar tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.