Social Wars Kalıcı Sınırsız Hile


Selam arkadaşlar sizlere proğramsız yapılan social wars kalıcı sınırsız hile göstercem. Arkadaşlar öncelikle sizlere vereceğim siteye gidip facebook ıd ve user key yazıyoruz.. Dikkat ! session ID değil arkadaşlar . Userkey..
Arkadaşlar SONSUZDUR. KALICIDIR. Ve %100 Çalışıyor.. Kesin Kanıt .. Çalışmazsa Şikayet edeblirsiniz garanti veriyoruz
Hile miktarlarını yazdktan sonra submit diyoruz ve hile aktif oluyor.. Yukarda görmüş olduğunuz fotoğraf benim oyunumdur. Ben az yaptım siz istediğiniz kadar yapın..

Artık Oyunda Sıkıntı Çekmeyeceksiniz....
Video İzleyin.
Bu Sayede Sonsuz - Sınırsız  : Malzeme Hilesi
  • İstediğiniz Kadar Altın
  • İstediğiniz Kadar Cash
  • İstediğiniz Kadar Odun
  • İstediğiniz Kadar Yakıt  kazanacaksınız. 

Cash Sayesinde Önce Robot Merkezim...
Robotlar Kapalı- -Hızlandırma Yaparak


İşte Tüm Robotlar Açtım. Sınırsız Cash İstediğiniz Robotu alın..


Teşekkürler Admin İnferno

Hile Yapılışı
1-Oyunu Açın
2-Siteye Gidin
3-Facebook ID (oyunun hemen altındadır.Ayrıca Videoda Belirttim)
4-UserKey (Çerçeve kaynağı > Ctrl F > Userkey (Videoda belirttim)
5-Miktarları Yazın
6-Submit Yerinde yazı olur ona tıklayın reklamı bekleyin submit gelecektir.
7-Oyunu Yenileyin.
8- İYİ HİLELER.............


Arkadaşlar Youtube Teknik Sorunlar Yüzünden Video Yükleyemedik . En Kısa Zamanda Eklicez.Zaten Hile Basit.Detaylı Anlatım Yaptım.
Arkadaşlar Hileden Sonraki Fotoğraf 2


Social Wars Kalıcı Sınırsız Hile Reviewed by Blog on Eylül 13, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Blooglem 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Tema resimleri LordRunar tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.