Blogger Takkeli Teması

İnternette bulduğum bir temayı düzenledim ve kullanıma sunuyorum. Uzun zamandır aklımda olan dini bir blog peojesi için düzenlediğim blogger temasının adını Takkeli Blog Teması olarak belirledim. Temayı kullanmak isteyen olabilir diye paylaşıyorum. Tamanın en güzel özelliği manşet sisteminin olmasıdır. 

Temada yaptığım değişiklikler şunlardır;
Yazıları çerçeve içine aldım,

Siderbar Widgetlerini çerçeve içine aldım,

Cufon Font özelliği ekledim ,

Resimlerim boyutlarını değiştirdim ,

Türkçeye çevirdim,

Sayfanın en altında bulunan kaydol ve anasayfa yazılarını kaldırdım.


Temanın önizlemesine buradan ulaşabilirsiniz.

Temayı buradan indirebilirsiniz.

Temanın Orjinaline ise buradan ulaşabilirsiniz.



Blogger Takkeli Teması Reviewed by Blog on Ocak 15, 2013 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Blooglem 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Tema resimleri LordRunar tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.