Facebook'un Yavşak Kızları

     Herkese merhabalar arkadaşlar. Biliyorum uzun süredir yazmayı boşladım fakat bir kaç önemli işlerimi hallettim ve biliyorsunuz ki yeni YouTube kanalımı oluşturmak zorunda kaldım. Buradan da onu inceleyebilirsiniz ve yeni yayınlamaya başladığım videoları izleyebilirsiniz :) Neyse reklamı da yaptığımıza göre konuya geçebiliriz. Arkadaşlar özellikle burada kullandığım fotoğrafları ifşa etmek istiyorum. İnşallah ifşasını yaptığım kişiler görür de utanır böyle şeyler yapmayı keser.

     Eskiden bildiğiniz gibi erkek yavşar kız da hakaret eder siktir git der muhabbet kapanırdı. Şimdilerde ise Facebook'ta türeyen ver dışarıya doğru büyüyen bir akım başlamış durumda gözümden kaçmadı tabi ki. Sizler için bu insanları araştırdım gelin inceleyelim bakalım bunları :)

Facebook'un Yavşak Kızları
Facebook'un Yavşak Kızları

      Bu nedir ya töbeler olsun. Cumaya giden erkek tatlılığı. Küfür edeyim desen sövecek küfür ararsın 2 saat. Şimdi benim tespitlerime göre bu yavşak kızların geneli çirkin oluyor. Bunların ilişki durumları genelde hıyar veya evde ki havuç. Bunu erkekler daha iyi bilir hani vardır ya. Vak-a ül şakşakiye şeklinde heh onun dişi versiyonu bu. Dediğim gibi bu kızların genelde ilişki durumları hıyar veya havuçmuş. İşin kötü tarafı da artık erkekler değil kızlar nefes alsın yeter durumuna geldi. Sırada ki fotoğraf yavşaklığın hat safhaya ulaştığı bir fotoğraftır. Bakalım... 

Nefes alsın yeter
Nefes alsın yeter diyen kızlar
     Olsun iki gözü var. Ulan onu bizim dememiz lazımdı beyler resmen rol çalıyorlar. Bu nasıl bir kafa yapısıdır. Hatta ben bunu şöyle bir capsle dillendirmek istiyorum. 
    Evet arkadaşlar. Bu neyin kafası acaba ? alkol olmadığı kesin bilmediğimiz bir uyuşturucu mu ? Çayın kafası mı yoksa alkolü mü fazla kaçırıyorlar. Çünkü gösterdiğim bu durumları yazmak için akli dengesi yerinde olmamak lazım. Bir diğer tespitim de bu yavşak kızların genelinin KEZBAN olması. Yazıyı daha fazla uzatmayacağım yoksa epey küfür edesim var. Bununla ilgili de bir video çekmeyi düşünüyorum. umarım güldüğünüz bir yazı olmuştur zira ben yazarken baya güldüm. :) Şimdilik hoşça kalın arkadaşlar bir sonra ki yazımda görüşmek üzere hepinizi ayrı ayrı seviyorum :)
   
     
Facebook'un Yavşak Kızları Reviewed by Blog on Ocak 09, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Blooglem 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Tema resimleri LordRunar tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.